3 zdrava živila, pri katerih je potrebna pazljivost

0
320
Pesa je zdrava v zmernih količinah. (foto: freepik.com)

Tudi zdrava živila lahko hitro postanejo škodljiva, če jih uživamo v prekomernih količinah. Preberite, pri katerih treh je previdnost dobrodošla.

Zdrava prehrana je zelo priporočljiva, saj z njo krepimo imunsko odpornost, krepimo dobro počutje, zdravje in preprečujemo razvoj bolezni. A strokovnjaki za prehrano pravijo, da tudi pri zdravi hrani previdnost ni odveč. V dobri veri, da delamo prav, lahko včasih pretiravamo in naredimo ravno nasprotno.

Preberite, katera tri živila je potrebno uživati zmerno in v določenih količinah.

Korenje

Ta zdrava zelenjava vsebuje veliko beta-karotena, prehranskih vlaknin, mineralov in vitaminov. a preveč vnosa beta-karotena v naše telo lahko povzroči določene težave. Preveč vitamina A lahko škodi kostem, saj vpliva na kostno gostoto.

Voda

Tudi s pitjem vode ne pretiravajte. (foto: pexels.com)

Čeprav vsi dobro vemo, da je pitje vode zelo priporočljivo in da naj bi vsak dan popili približno osem kozarcev, pa je na drugi strani prevelika količina vode lahko škodljiva. Povzroči lahko prebavne težave, spira iz telesa dragocene minerale, vitamine in ostale snovi. Prevelika količina popite vode lahko celo povzroči padec natrija v krvi, kar lahko privede do okvare ledvic.

Rdeča pesa

Tudi rdeča pesa je polna vitaminov in mineralov. Vsebuje zdrave in močne antioksidante, ki ščitijo celo pred rakom. A v večjih količinah je lahko škodljiva in lahko izzove bolezni črevesja. Zato je tudi peso priporočljivo uživati v zmernih količinah. Strokovnjaki pravijo, do dva gomolja dnevno.