Težave z nespečnostjo? Preprosta metoda vam bo takoj pomagala

0
216
Preprosta tehnika dihanja vam bo pomagala, da lažje zaspite. (foto: freepik.com)

Z enostavno tehniko boste zaspali v manj kot 60 sekundah …

Mnogi ljudi ima težave z nespečnostjo, ponoči se pogosto prebujajo ali pa zvečer nikakor ne morejo zaspati. Premalo spanja pa se kmalu začne odražati tudi na našem psihičnem in fizičnem počutju. Nastopijo lahko težave s koncentracijo, s spominom, več je stresa, smo razdražljivi. Prav tako se lahko pomanjkanje spanja odraža na našem fizičnem zdravju, poslabša se odpornost telesa, hitreje smo bolni. Znanstveniki iz univerze Harvard pa so našli zares preprosto tehniko, s katero bo teh težav hitro konec. Tehnika dihanja naj bi bila tako učinkovita, da z njeno pomočjo zaspimo v manj kot minuti.

(foto: Freepik.com)

Tehnika se imenuje 4-7-8, izvajate pa jo vsak večer, ko ležete v posteljo.

Najprej se je potrebno udobno namestiti in izpolniti vse pogoje za dobro spanje. Ne sme vas zebsti, ne sme biti prevroče. Spalnica mora biti umirjena in zatemnjena. Ko so vsi pogoji izpolnjeni, pa lahko pričnete izvajati tehniko dihanja.

Najprej globoko vdihnete skozi nos. Vdih naj traja štiri sekunde. Nato dih za sedem sekund zadržite in počasi izdihnete skozi usta, izdih naj traja osem sekund. Takšno tehniko dihanja ponavljajte, vse dokler ne zaspite.

Harvardski strokovnjaki pravijo, da ta tehnika deluje, ker z njo umirimo celo telo. Upočasnimo srčni utrip, odpravljamo stres in anksioznost. Vse to pa deluje kot naravno pomirjevalo in sprošča telo ter duha.